niedziela, 22 kwietnia 2012

Dzień następny



Jak tam wczorajsze zakupy? mam nadzieję, że udało Wam się znaleźć jakieś perełki i inne upatrzone wcześniej rzeczy w przystępnych cenach oraz że po przespanej nocy nadal jesteście zadowolone z zakupu :) Aha no i posłuchałyście rad odn. zakupów- wygodnych butów, bluzek wkładanych przez głowę i o uwolnieniu rąk od torebek?

 Zakupy z moją mamą nie należą do najkrótszych,więc się 'wygodnie' przygotowałam, a że pogoda była ładna to i z kurtki zrezygnowałam :)

Wygodne buty to podstawa. Mokasyny do których przez tyle lat namawiała mnie mama i kończyło się zawsze 'mamo, oj weź...' zawitały na moich nogach w zeszłym sezonie. Kupiłam je w Royal Collection na wyprzedaży za jakieś 130zł -jako drugie, ponieważ pierwsze były granatowe, a że zdały egzamin i potrzebowałam jasnych butów, to czemu nie :) Są to najwygodniejsze buty jakie dane mi było kiedykolwiek mierzyć, mają miękką gumową podeszwę oraz wewnętrzną wkładkę o grubości min. 0,5 cm...aż "nie czuję że chodzę" ;)


Torebka na ramię i do razu więcej swobody. Ta na zdjęciu przypominająca siodło jest z Nine West -biało brązowa ze złotymi akcentami, po całym dniu zdała egzamin. Posiada dużo kieszeni, gdzie można pochować przed złodziejami cenne rzeczy.

A to motyl, który towarzyszył mi podczas zdjęć, nie wiem jak Wy ale ja po powiększeniu zdjęcia widzę u niego oczy, usta i ogromny nos jak u pinokia xD a może to tylko moja wyobraźnia...


Podsumowanie wczorajszych zakupów

Przyznaję że w planach miałam zakupy w sklepach, gdzie będę miała okazję wykorzystać kupony zniżkowe z Glamour, ale pojawiający się we wszystkich sklepach okres 'mid-season sale' tak korcił, że nie mogłam się oprzeć :)


I tak na załączonym wyżej obrazku prezentują się:

Buty-ZARA 169 zł
(które kupiłam niestety bez żadnej obniżki, ale stwierdziłam że po pierwsze mogą się przydać na zbliżające się wesele, a dwa w porównaniu z resztą butów za 300 zł, to nie wyszłam na tym źle)

Bluzka -Stradivarius 39zł
(kwiatki, piórka, liście palmy oraz letnie kolory biały, pomarańcz, niebieski, zielony przydadzą się na letnie dni)

Czerwona sukienka -H&M 60zł
(znaleziona w dziale wyprzedaży, ładnie dopasowana, ale strasznie wygnieciona, więc pokażę przy najbliższej okazji)

Ciemno różowa spódnica -H&M 40zł
(również znaleziona w dziale wyprzedaży, a'la skórzana)

Białe spodenki -Etam
(ponieważ szykuję się powoli na plażowanie :P )

Biała sukienka w jasno różowe kwiatki -H&M 79zł
(i w tym przypadku chyba zrobię zwrot (na który mam do 30dni) ponieważ po powrocie do domu w świetle dziennym straciła swój urok; zazwyczaj staram się nie brać opinii bliskich pod uwagę przy wyborze ubrań ale komentarze 'szlafrok' i 'cerata' jej nie pomogły)

Biały bluzko-sweterek -Promod 67zł
(w ramach przygotowania do majówki)

Pasek -Mohito 26zł



Zdaję sobie sprawę, że po podliczeniu wydana kwota nie jest najmniejsza, ale specjalnie nie robiłam wcześniej zakupów, by skorzystać ze zniżek i sezonowej wyprzedaży oraz starczy na jakiś czas ;) Trzeba wykorzystać to co jest do kolejnych stylizacji.
Życzę Wam udanej niedzieli! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)