niedziela, 18 marca 2012

Kaszmir z outletu

Jakiś miesiąc temu śnił mi się pudrowo-różowy sweterek, który będzie tak mięciutki jak
swetry z reklamy płynu do płukania (w latach 90-tych) na których skakał beżowy miś...
coccolino o ile dobrze pamiętam ;P Ale mniejsza o większość, obudziłam się rano, ubrałam i
pobiegłam do outletu na osiedlu.
Leżał... nawet nie wisiał, leżał na wieszakach piękny, miękki, pudrowo różowy sweter... z
kaszmiru. Niestety to jest rzeczywistość nie sen, więc sweterek miał na samym środku małą
dziurę. Spytacie ile kosztował? 8zł :) dokładnie tak, i o niebo lepszy niż nie jeden sweter za
150 zł.
Ale na tym nie koniec, bo przecież we śnie sweter miał kamyczki :) tak więc kupiłam w tym
tygodniu kamyczki i o to co powstało:





1. Wybieramy sweterek- taki który nam się znudził, z outletu, może w sklepie znajdzemy na wyprzedaży jakiś fajny, któremu brakuje tego 'czegoś' ;)





2. Wyrzucamy dodatki które posiadamy, perełki, płaskie cekiny, kamyczki, korale, możemy wykorzystać stary naszyjnik i zsunąć z niego koraliki :)

 
 Ja musiałam również przygotować nitkę, by zaszyć dziurę ;)



3. Wybieramy koncepcję, która pasuje kolorystycznie, wielkością, oraz fragment ubioru, który chcemy ozdobić :) Ze względu na to, że urzeczywistniam swój sen ;) pozostałam przy kamyczkach. Płaskie brązowe cekiny, wykorzystam do kremowej bluzki, którą mam nadzieję skończę niedługo szyć ;)








4. By ułatwić realizacje pomysłu, ubrałam swojego manekina w sweter i zaczęłam przymiarki...












5.Po wypróbowaniu różnych koncepcji, doszłam do wniosku, że najlepiej wygląda artystyczny nieład, który o ironio! mimo wszystko trzeba jakoś na manekinie ułożyć xD tak więc wymyśliłam pewien układ (ten na zdjęciu po prwej odpadł), którego nie widać z przodu i z tyłu, tylko z boku po dłuższym przyglądaniu się :)




 
6. Zaczynamy przyszywanie kamyczków, nie ukrywam, trochę czasu trzeba na to poświęcić :)



 

7. Ale efekt końcowy i satysfakcja z własnoręcznej pracy, wynagrodzi poświęcony czas ;)


Naturalnie za jakiś czas zrobię z nim stylizację ciekawszą niż 1 zdjęcie ;)
Pozdrawiam! życzę owocnej pracy i ciekawych pomysłów:)



3 komentarze:

  1. świetny pomysł na ozdobienie sweterka:))

    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba!!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Bardzo kreatywnie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)