czwartek, 17 maja 2012

Hity kosmetyczne - połowa 2012 wprowadzenie

Postanowiłam podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami odnośnie używanych przeze mnie kosmetyków. Większość opisanych poniżej specyfików stosuję od początku wakacji (zeszłego roku). Wydaję mi się, że moje opinie będą obiektywne, poparte długim stosowaniem i mogą Wam
pomóc podczas dokonywania własnych wyborów. Przetestowane przeze mnie, a nie
stosowane przez tydzień :) kosmetyki potrzebują w niektórych przypadkach czasu by
zadziałać, a czasem widać efekt już po 1 aplikacji.
By ograniczyć wpadkę do minimum- zbędne wydawanie pieniądzy -zanim dokonuję zakupu
analizuję jakość, cenę, składniki, opinie, skuteczność itp. Wam również to polecam.
Zamieszczone produkty przeszły długą selekcję, więc z czystym sercem mogę je polecić.

Postanowiłam podzielić moje recenzje kosmetyków na 5 działów, które będą się pojawiały w
każdy czwartek:
1. Dla naszej twarzy
2. O skórę dbamy
3. Pielgnacja i stylizacja włosów
4. Dodatki do pełni szczęścia
5. Zapachem uwiedź mnie

Każdy produkt będzie posiadał przypisane przeze mnie gwiazdki m.in. za:

Cenę w porównaniu do jakości i ilości produktu w opakowaniu
Zapach, konystencję, opakowanie-łatwość aplikacji itp.
Rzeczywista jakość produktu
Efekt końcowy
5 gwiazdkę może otrzymać ode mnie tylko produkt, który spełnia wszystkie moje
oczekiwania w danym temacie; musi realizować to do czego został stworzony
dodatkowy + otrzyma produkt który był ponad moje oczekiwania :)

Pozdrawiam i zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)