czwartek, 14 czerwca 2012

Euro 2012

Jak tam Wasze kibicowanie? Muszę przyznać że nigdy nie byłam fanką piłki nożnej... przez pewną osobę nawet jej unikałam, bo miałam jej po dziurki w nosie, ale podczas wtorkowego meczu z Rosją dzielnie kibicowałam i trzymałam kciuki za naszą drużynę :) Nawet farbki kupiłam w empiku i nadałam swojej twarzy trochę narodowych kolorów ;)



Nie przypuszczałam że mogę być tak 'aktywnym' kibicem: skakać na kanapie, krzyczeć z radości i robić inne bliżej nieokreślone rzeczy w momentach, gdy piłka przelatuje obok brami... sami wiecie ocb. ;) Jeśli któreś z Was nie wpadło na czas Euro w piłkoszał w pełni to rozumiem, a tymczasem trzymam kciuki za sobotni mecz i pozdrawiam Was ciepło!

Aha! odn. wyprzedaży letnich 2012 są już w coraz większej ilości sklepów dziś wypatrzyłam np. w H&M, Reserved, Mango, Mohito, KappAhl, Camaieu, Promod...
Szczerze mówiąc byłam mile zaskoczona ponieważ często wyprzedaże od 15 czerwca były nieliczne i najczęściej było to -10% -15% dopiero później się coś rozkręcało. A teraz naprawdę jest spory wybór. Więc do dzieła!

2 komentarze:

  1. kibicowałam i szkoda, ze nic z tego nie wyszlo. tak by the way - super blog. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nigdy nie byłam szczególną fanką piłki nożnej, ale to co się ze mną działo podczas tych mistrzostw, zaskoczyło nawet mnie samą! prawdziwy piłkoszał :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://inmysoulkitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)